Półkolonie zima 2019

Harmonogram I turnus
+ zgoda na udział w zajęciach z trampolinami

(warunkiem uczestniczenia w zajęciach jest przyniesienie zgody w pierwszym dniu półkolonii)
Prosimy, aby dzieci posiadające kartę ŚKUP – zabrały ją na półkolonie w dniu wyjścia na trampoliny

Harmonogram II turnus

KARTA KOLONIJNA DO POBRANIA
OŚWIADCZENIE O SAMODZIELNYM POWROCIE DO DOMU
REGULAMIN 
DEKLARACJA DO POBRANIA

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie kl.1-8 i 3 gimnazjum!
W tym roku szkolnym półkolonie zimowe ,,ZIMA- 2019” organizowane przez naszą szkołę, odbędą się w dwóch turnusach, tj.:
I TURNUS: 11.02.-15.02.2019,
II TURNUS: 18.02.-22.02.2018.
Każdy z turnusów trwać będzie od godz. 8.00 do 16.00.
Na ten czas zaplanujemy ciekawy program z atrakcyjnymi zabawami, wyjściami itp.
Istnieje możliwość zapisu dziecka na dwa turnusy.
Koszt za każdy z turnusów  półkolonii wynosi:
– z obiadem: 134zł
– bez obiadu: 100 zł
Zgłoszenia czyli pisemne deklaracje (dostępne na portierni lub na stronie internetowej naszej szkoły) przyjmują od Państwa wychowawcy poszczególnych klas w nieprzekraczalnym terminie do 07.12.2018r, po tym czasie nie ma możliwości zgłoszenia dodatkowych osób.

WAŻNE: Termin płatności: 01.02-06.02.2019
Nr konta, na który rodzice dokonują wpłat to: 94105012851000002265878997
Na blankiecie muszą być zamieszczone następujące informacje:
imię, nazwisko, klasa ucznia, turnus……,
a w tytule przelewu: opłata za półkolonie zimowe ZS-P3, SP5 w Gliwicach.

Szanowni Państwo, wpłaty wykonane przed 01.02 będą zwracane, a wykonane po 06.02.2019r  nie będą brane pod uwagę. Dokonanie wpłaty w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z zapisem dziecka na półkolonie zimowe. Jednocześnie informujemy, że w razie późniejszej rezygnacji z półkolonii, zwrot wpłaconej kwoty nie będzie możliwy.  Jest to związane z wcześniejszą rezerwacją atrakcji dla Państwa dzieci.

Po zebraniu deklaracji po 07.12.2019r  dostarczymy Państwu potrzebne nam dokumenty
(karta kolonijna, informacja o powrocie dziecka z półkolonii, regulamin półkolonii), które trzeba będzie wypełnić i oddać wychowawcom klas.

Organizatorki wypoczynku:
Ewelina Grochowska – I turnus,
Gabriela Antonowicz- Pracht – II turnus

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności SP5, Rok szkolny 2018/2019. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.